Monday, May 7, 2007

MELAYU

Hallo netter dan terima kasih Jones membenarkan aku
berkaria lagi. Aku nak cerita lagi antara kisah-kisah
benarku dalam permainan sex terlarang untuk tatapan
kelian semua.
Aku masih menyewa dibilik sewaan yang pernah aku
ceritakan pada kau orang dulu selepas awekku si Faridah
kawin dengan Benggali boss tempat dia kerja. Owner aku
ni pasangan laki-bini, laki dia aku panggil 'APEK' aja
dalam usia 50an dan dia bawak teksi outstation. Anak
kembar perempuan mereka sekolah tingkatan dua.
Nyonya BB umur 40an, badan gempal, muka kira biasa saja.
Tapi kalau dia make-up seliur juga tengok. Dia ni kerja
sebagai 'casher' di sebuah bar 'KOPI KOREK'. Kata dia
nak bantu laki dia cari duit sebab nak hidup senang.
Laki dia tak kisah asal dia jaga anak mereka dengan
baik. Nyonya ni peramah juga orangnya. Kalau nampak aku
ada dibilik selalu juga sembang-sembang dengan aku tapi
dia tak pernah tanya nama aku dan aku pun tak pernah
tahu namanya janji sewa bilik tak miss … dia happy. Aku
pun tak pernah miss bayar sewa bilik dan adakala tu aku
disuruh bagi tusyen kepada kedua nak kembarnya, mereka
juga suka minta bantuan hal-hal pelajaran bila aku
senang.
Aku gelar dia nyonya BB sebab, ada sekali tu aku
mengendap dia tengah mandi, tengok body dia tak lah
steam sangat tapi bulu cipap dia mak datuk punya lah
banyak … panjang dan berserabut pulak tu. Itu lah yang
aku gelar dia 'Bulu Berserabut'.
Ada satu malam masa dia nak pergi kerja, dia tengok aku
lepak sorang-sorang kat beranda rumah dan tanya aku tak
keluar ke. Aku kata tak tahu nak pergi mana. Dia kata
datang lah ke bar tempat dia kerja … sana banyak amoy ….
Boleh enjoy. Aku kata tengok lah.
Lebih kurang jam 11 malam aku sampai ke Bar itu. Aku
terus ke casher dan tegur nyonya BB. Dia happy saja
tengok aku datang dan terus panggilkan seorang pelayan
menunjukan table yang paling hujung sekali. Suasana di
situ kira okey pada ku sebab samar-samar dan tersorok
sikit. Kalau beromen orang tak nampak dan lebih privacy.
Sebentar kemudian nyonya tu datang perkenalkan GRO yang
agak sexy dengan miniskirt yang sangat singkat. Aku okey
saja dan booking dia untuk satu jam. Nyonya kembali ke
counter dia dan amoy disebelahku tu tanya aku nak minum
apa. Aku kata coke saja.
Lebih kurang lima belas minit sembang dengan amoy tu
tangan aku mulalah meraba-raba seluruh badan dia. Dia
tak kesah sebab dah memang kerja dia bagi orang raba dan
korek apa yang patut.
Puas aku cium bibir dia dan raba seluruh badan dia,
tetek dan cipap dia pun aku ramas tapi dari luar
sajalah. Batangku mula tegang. ku. Dia pun kadang-kadang
merengek juga bila aku korek cipap dia dari tepi
underwear dia. Aku pegang tangan dia dan letak di celah
kangkangku. Dia urut dan ramas batangku dari luar saja
sambil badannya disandarkan ke dadaku sambil tanganku
menyeluk cipap dia dan meramas cipap berbulu nya yang
dah basah. Biji kelentit nya yang tersembul aku gentel
sampai amoy tu mengepit-ngepit tanganku dengan paha dia.

"Ayooo … syeok laaa … lu pandai bikin saya steam ooo"
dia merintih halus.
Aku buka zipper seluarku dan 'toiiiing' batangku keluar
dan berdiri tegak dengan palkon mengembang mencari
mangsanya. Amoy tu terkejut melihatkan batangku yang
teranggok -anggok dan terus mnggenggamnya dengan lembut
dan diurut-urut.
"Waaahh … lu punya lancau manyak besaaa" Dia tergamam.
Dia makin geram mengocok batangku sambil memilin-milin
palkonku. Aku makin asyik dan cipapnya juga makin banjir
bila aku jolok jari-jariku ke lubang cipapnya.
Aku suruh dia hisap batangku. Lansung dia dekat kan
kepala kebatangku dan menjilat seluruh palkonku. Aku
pula selak mini skirt dia dan masukan tangan kiriku
dalam underwear dari punggungnya kebelahan cipap dan
mengusap-usap belahan itu.
Lubang cipap nya aku jolok dan kelintitnya aku gentel.
Dia kulum batangku dan menghisap dan gigit-gigit kecil
sekeliling batangku.
"Eeemmphh … eemmhhpp .." dia merengek
"Isstt.. isstt…isssstt" aku menahan kesedapan hisapan si
amoy.
"Kalau mau keluar .. cakap aaa" dia berpesan dan
berpaling ke arah ku.
"Aaaahhh .. sudah mau keluar" Aku mendeses
Lansung dia keluarkan batangku dari mulutnya dan
menghalakan kebawah meja kami duduk itu sambil
melancap-lancap kan batangku. Aku pun pancut airmani ku
keatas lantai dibawah meja itu. Tangan aku pula
berlengas dek air cipap amoy tu. Dia bangun membetulkan
skirtnya menghilang seketika dan kembali dengan membawa
beberapa helai tisu dan suruh aku lap tanganku samentara
dia lap batangku yang berlendir itu. Selepas jelaskan
bil di casher dan ucap terima kasih dan beri tip kepada
amoy dan nyonya BB aku pun balik.
Besoknya aku tak kerja, jadi aku rilek dalam bilik saja.
Masa aku keluar aku tengok nyonya BB sedang minum di
dapur. Dia panggil aku dan buatkan kopi. Kami duduk
sambil minum dan aku tengok kepalanya bertampal 'Koyok'.
Dia kata dia pening sebab member dia belanja minum
sebelum balik dari bar malam tadi.
"Lu punya kawan mana lama tak nampak" dia tanya pasal
Faridah.
Aku kata dia dah kawin jadi aku tinggal sorang lah. Oooo
… dia mengangguk. Dia tanya lagi kenapa aku tak kawin
dengan awek aku tu. Aku kata dia nak cari yang kaya dan
yang besaaaaar punya.
Dia ketawa bila aku kata besaaar sambil menunjukkan
lenganku.
"Wa selalu dengar lu orang dalam bilik jerit-jerit pun
dia tadak syok ka" dia ketawa lagi.
Aku kata lagi apa nak buat, dia suka dia punya hal lah.
Nyonya cerita kat aku dia jarang main dengan lakinya
kerana laki dia ada simpan perempuan lain. Katanya lagi
dalam satu bulan satu kali pun susah sebab kata lakinya
dah tak syok kat dia pasal dia dah gemok. Aku simpati
dengan nyonya BB dan tanya mana laki dia. Katanya sudah
satu minggu tak balik - ada dengan perempuan simpanan
dia lah. Aku tanya dia lagi … habis apa dia buat kalau
laki dia tak ada. Dia kata dia puaskan nafsunya dengan
tengok video blue. Baru aku tahu dia banyak simpan video
blue tapi sayang aku tak ada TV dan video player - dia
kata kalau nak pinjam boleh. Aku kata nanti lah.
Melihat dia picit-picit kepala, aku offer dia tolong
picitkan. Dia kata okey .. dan bagi aku minyak cap
kapak. Aku bangun berdiri dibelakannya dan picit-picit
lembut dahi dia dan lumurkan minyak itu.
Sambil memicit kepalanya aku tanya anak-anak dia sebab
tak nampak mereka. Dia kata mereka kerumah nenek nya di
Kepung petang baru balik. Ini peluang aku .. aku nak
goda nyonya BB.
Sambil aku picit dahinya sesekali aku picit lembut
tengkuk dan leher dia. Dia pula sekejap melentok kekiri,
melentuk kekanan menikmati picikan yang kadang-kadang
saja aku usap lembut bagi dia steam.
Batangku mula berdenyut-denyut dari balik seluar bola
yang aku pakai tanpa underwear itu. Sengaja aku
tempelkan batangku ke belakang nya dan aku gesel
perlahan-lahan.
"Aahhh … aahh" nyonya mula beriaksi. Aku dapat rasa dia
menekan badannya ke belakang untuk merasai kehangatan
batangku yang sedang menggesel belakangnya.
Tangan ku yang sedang mengusap lembut lehernya aku
turunkan ke depan. Sedikit demi sedikit tangan ku turun
hingga mencecah buah dadanya yang agak besar. Dia
membiarkan tanganku merewang di dadanya.
"Aaaaaaahhh … aaaahhhhh" nafasnya mula terdengar.
Aku mula meramas buah dadanya, sementara merebahkan
kepala nya kelenganku dan sebelah tanganya memegang
tangan ku dan menekan ke teteknya dengan keras.
Tak ada sepatah kata yang keluar dari mulut kami selain
suara rengekan si nyonya dan gerakan tangan ku.
Sama-sama faham apa nak buat. Aku beranikan diri
menyelak baju nya keatas. Buah dada yang besar dan masih
ada bra itu terpacul. Aku tarik juga bra nya dan
tersembullah gunung kembar besar tak berapa tegang itu.
Aku ramas gunung kembar itu dan aku gentel dengan jari
hinggga mengeras kedua--dua putingnya.
Ayaaa … banyak syok oooo … lu manyak pandai. .. - Aku
ramas geram gunung kembar itu lagi. Aku tunduk mula
mencium dan menjilat lehernya. Nafasnya memburu
kesedapan. Dari gunung kembar itu aku usap perlahan
tangan ku keperutnya yang berlipat-lipat dan masukkan
tangan ku ke seluar pendeknya terus ketundunnya. Agak
susah juga aku nak capai cipap dia sebab
lipatan-lipatan daging di perutnya itu … kan badannya
gempal.
Bila tanganku tersentuh hujung pentienya aku mula
menyeluk ke dalam dan terasalah bulu cipapnya yang lebat
dan beserabut itu. Dia merenggangkan kakinya memberi
ruang kepadaku untuk mencapai belahan cipapnya. Aku
berjaya menggenggam cipapnya yang tembam itu. Jariku
mula mengaluri belahannya. Aku usap perlahan-lahan
belahan itu dan terasa kelentitnya berada dihujung
jariku. Kelentitnya aku gentel dan usap.
"Ayaaa … sedap .. ayooo … sedap … aaaaahhh" rintiha
nyonya BB memenuhi ruang dapur sambil dia memaut
tengkukku dan menggeselkan pipinya kepipiku.
"Nyonya … saya mau jilat lu punya … boleh?" aku telah
dirasuk rasa amat berahi sungguh pun perempuan dalam
pelukan ku itu seorang wanita dah berumur dan gemuk
pulak tu. Aku belum pernah main dengan perempuan yang
bersaiz besar sebelum ini.
Aku tarik, dia bangun dan mengikut aku masuk kebilikku
sambil aku pastikan pintu tangga aku kunci dari dalam ..
takut-takut kalau laki dia balik .. mampus.
Nyonya BB berbaring di atas katil dengan baju dan bra
nya masih dalam keadaan masa aku gentel tetek dia tadi.
Aku lucutkan seluar pendek dan pantienya. Dia
mengangkangkan kakinya dan aku terus berlutut dan
membenamkan mulutku kebelahan cipap yang berserabut
bulu-bulu lebat dan panjang itu. Banyak bulunya
tercabut dan masuk ke mulutku semasa aku menyonyot
belahannya, aku ludah kecadar membuang bulu-bulu yang
melekat dimulutku.
Kelentit nya besar dan panjang menjulur keluar dekat
satu inci. Kelentit itu aku kulum sambil jariku mengusap
lubang cipapnya yang ternganga. Dia menggeliat dan
meraung kesedapan bila kelentit dan lubangnya aku sedut
dan cucuk. Banyak airnya keluar dari lubang cipap itu.
Aku rasa airnya sedikit tengit tapi kerana terlalu
berahi, aku jilat juga. Bibir belahan cipap itu aku kuak
selebar lebarnya dan lidahku menjolok lubang nikmatnya.
Nyonya BB hanya berdaya meraung dan menggeliat menerima
nikmat.
"Kasi masuk lu punya batang .. ayaa .. wa tak boleh
tahan" dia meminta sambil merintih-rintih.
Aku lucut seluar ke lantai dan mengusap-usap batangku
dengan tangan. Nyonya BB terbeliak lihat batangku yang
keras tegang itu.
"Ayaaa .. manyak besar … cepat … kasi masuk" dia
melebarkan kangkang nya sambil membuka bibir cipap
dengan tangannya. Dia dah tak tahan tengok batangku yang
tegap dan macho tu.
Aku alas bantal kibawah punggungnya. Cipap nya terbuka
lalu aku acukan batangku kelubang nikmatnya dan henjut
masuk.
"Ayaaaaaa … syooook …. Ayaaaa" dia meraung lagi.
Aku tekan dan tarik batangku keluar masuk cipapnya tapi
tak sampai pangkal sebab terhalang oleh bawah perutnya
yang buncit itu. Aku tekan sekuat hati dan tarik. Aku
tekan lagi dan nyonya meraung ….
"Ayaaa .. gua punya air sudah keluar" dia menggigil dan
mengepit linggangku dengan pahanya yang semangat tu. Dia
tewas mudah dengan ku. Tak sampai lima minitpun.
Kemudian aku suruh dia menonggeng aku masuk lagi
batangku dari arah belakang bontot dia. Cara ini aku
rasa sedap sikit sebab batang ku masuk sampai kepangkal.
Bertalu talu aku henjut cipap dia dan bergegar katil
dibuatnya. Puas aku merodok cipapnya aku tarik keluar
batangku dan halakan kedubur dia pula. Dia toleh ke
belakang dan suruh aku pelan sikit. Tak ada masaalah
batangku dapat masuk kelubang dubur dia. Aku mula henjut
agak keras dan laju. Dia meraung kesedapan sambil
menghentakan punggungnya kearah ku membantu melancarkan
keluar masuk batangku.
"Aaaahh .. saya tak boleh tahaaaan …. Hantam kuat" dia
dah nak klimax lagi. Aku henjut makin laju dan dengan
satu tekanan kuat sambil aku pegang pinggul dia aku
ledakan airmani kedalam lubang duburnya dan nyonya BB
menjerit-jerit kesedapan bila dia juga klimax.
Aku capai tuala terus pergi mandi. Nyonya terus masuk
kebiliknya. Aku tukar cadarku yang penuh dengan lendir
airmani dan tukar dengan yang baru. Aku bawa keluar nak
basuh tapi nyonya BB ambil dan tolong masukkan dalam
washing machine dia.
Sambil duduk-duduk didapur kami borak-borak. Dia kata
belum pernah dia puas macam tadi dan dia nak main lagi
kalau dia rasa gian, aku kata anytime.
Nyonya BB beritahu aku amoy di bar dah cakap kat dia
yang batangku besar dan panjang, itu sebab dia terasa
nak main dengan aku dan amoy tu pesan suruh aku pergi
sana lagi. Aku gelak saja dan tanya dia kalau aku boleh
bawak amoy tu balik. Dia kata dia boleh rekemen.
Aku cakap kat nyonya BB suruh dia cukur bulu berserabut
dia dan dia jeling kat aku tapi tersenyum dan menganguk
. OK

No comments: